نصب داربست در دلاوران

نصب داربست در دلاوران

خیابان دلاوران در منطقه 4 تهران واقع شده‌ است و از محله‌های علم و صنعت و اوقاف عبور می‌کند. این خیابان در نزدیکی خیابان‌های نونوار، چوپان جمجردی و نقاشیان قرار گرفته است.

از مهم‌ترین اماکن در محدوده خیابان دلاوران می‌توان به بیمارستان الغدیر اشاره نمود. در اطراف خیابان دلاوران 9 ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

منطقه چهار شهرداری تهران محله پرطرفداری است به خصوص افرادی که از اول زندگی خود در منطقه ۴ تهران ساکن بوده‌اند، تمایل زیادی برای خرید خانه در منطقه ۴ پایتخت دارند. بسیاری از مسکن‌های موجود در این منطقه همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. منطقه ۴ تهران از شمال با منطقه یک مرز مشترک دارد و از جنوب به خیابان رسالت محدود می‌شود.

منطقه ۴ تهران شامل ۹ ناحیه است که هر کدام از این ناحیه‌ها شامل محله‌های مختلفی است.

در حال حاضر منطقه چهار تهران شامل ۹ ناحیه و ۲۰ محله در سطح این منطقه می‌شود.

در این میان تهران‌پارس غربی پرجمعیت‌ترین محله و کوهک، به عنوان کم‌جمعیت‌ترین محله منطقه ۴ شناخته می‌شود.

در سال‌های اخیر بافت‌های مدرن شهری به تدریج به منطقه ۴ تهران اضافه شده است و شروع آن از مناطق تهرانپارس و بخش‌های شمالی نارمک بوده است. این امر موجب گسترش فروش و خرید خانه در منطقه چهار شده است.

داربست در دلاوران

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله دلاوران میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در دلاوران و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در دولت ، نصب داربست در خیابان گرگان