نصب داربست در بنی هاشم

نصب داربست در بنی هاشم

خیابان بنی‌هاشم در منطقه ۴ ناحیه ۳ قرار دارد. در بررسی صورت گرفته بر اساس درک عمومی اهالی و شهرداری منطقه از خیابان حیدرخانی واقع در رسالت تا پاسداران ادامه دارد و تاریخ تأسیس این محله به قبل از انقلاب در بین سالهای ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۰ بر‌میگردد.

محله بنی‌هاشم یعنی انتهای خواجه‌ عبداله انصاری تا میدان بنی‌هاشم و کمی بالاتر به علت وجود بورس فروش شیرآلات و لوازم بهداشتی، محله‌ای است کاملاً تجاری که معاملات زیادی در آن انجام میگردد

وضعیت اتوبوسهای خطی، مترو و تاکسی خطی در این محله چندان مناسب نیست. البته در این بین اتوبوسهای شهری وضعیت مناسب‌تری را دارا میباشند و تقریباً به صورت مجزا در مبداء و مقصد قرار گرفته‌اند و سهولت نسبی در رفت و آمد شهری برای مردم ایجاد کرده‌اند.

در این محله تقریباً ده پارک و فضای آزاد وجود دارد (از جمله پارک‌های ارکیده، صدف، مجیدیه، کسری) که محل مناسبی برای بازی کودکان و همچنین فضای سبز برای استراحت سالخوردگان است. در این فضاهای سبز و پارک‌ها به تازگی وسایل ورزشی احداث شده است که محل مناسبی برای ورزش در هر گروه سنی و جنسی به شمار می‌رود. در یکی از این پارک‌ها که پارک بزرگی هم به حساب می‌آید باشگاهی قرار دارد (میر اسماعیلی) که محل مناسبی برای ورزشهای رزمی، فکری، شنا، بدنسازی که برای گروههای سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی سالخوردگان است.

تقریباً می‌توان گفت که ارزشهای فرهنگی در این محله حاکم است و این ارزشهای فرهنگی از طرف تحصیل کردگان از جمله دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که خوابگاهی در این محله دارند به افراد دیگر که کمتر تحصیل دارند و یا سالخوردگان منتقل می‌شوند

محله بنی هاشم شهر تهران یکی از بهترین مناطق شتهران به حساب می آید امکانات این منطقه و خدماتی که در این منطقه ارائه میشود باعث سهولت زندگی در این منطقه شده است.

داربست در بنی هاشم

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله بنی هاشم میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در بنی هاشم  و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.