نصب داربست امیر کبیر

خیابان امیرکبیر در منطقه 22 تهران واقع شده‌است و از محله‌های دریاچه، گلستان و شهرک صدرا عبور می‌کند. و مکان‌های مهمی مانند پست 63 کیلوولت شهرک راه آهن در آن واقع شده‌اند.
خیابان امیرکبیر به معابر مهمی مانند بزرگراه آزادگان، کاشان، هاشم زاده، زینعلی، کنارگذر آزادگان، گلنار، گل آذین، سی و پنج متری گلها، گلفام، بنفشه، 18 متری قائم و همچنین پرواز متصل گردیده است.

بلوار امیر کبیر یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین خیابان های منطقه ۲۲ شهرک گلستان است که دارای بافت قدیمی و جدید می‌باشد که از ابتدا به بزرگراه ازادگان و در انتها به بلوار جنگلبان منتهی میشود.

چهار راه گل ها ،  چهار راه کاج و چهار راه هاشم زاده در این بلوار قرار دارند.

در این بلوار پارک شب بو و پارک سلامت با زمین فوتبال مجزا و عناوین مختلف تجاری اعم از کلینیک داروخانه درمانگاه استخر باشگاه بدنسازی بازار میوه تربار سوپر پروتئین ایستگاه آتش نشانی چندین ایستگاه اتوبوس و تاکسی فاصله کم تا مترو از جمله امکانات این بلوار می‌باشد.

نصب داربست امیر کبیر

داربست امیر کبیر

مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله امیر کبیر میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شهرک امیر کبیر و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : نصب داربست در اکباتان | بهترین شرکت داربست در تهران | نصب داربست در دیباجی