نصب داربست در شمشیری

محله شمشیری که در بخش مرکزی تهران قرار گرفته است ، از سمت شمال با بزرگراه آیت الله سعیدی ؛ خیابان دانشگاه هوایی شمالی و خیابان شیمشیری ، از سمت شرق با خیابان قدرت پاکی ؛ خیابان شبیری ؛ خیابان قزوین ، از سمت غرب با خیابان دانشگاه هوایی جنوبی و از سمت جنوبی با بلوار زرند در امتداد است ، محله شمشیری در مجاورت محله های استاد معین ، آذری ، جی ، سرآسیاب ، مهرآباد و امام زاده عبدالله قرار دارد.

منطقه نه تهران دارای 174239 نفر جمعیت می باشد ، که این تعداد شامل 75 هزار خانوار می باشد و شامل 88163 نفر مرد و 86076 نفر زن می باشد. که جمعیت بسیاری از این منظقه در محله های شمشیری ، دستغیب ، مهرآباد جنوبی و استاد معین می باشد ، پس می توان گفت محله شمشیری یکی از محله های پرجمعیت منطقه نه می باشد.

سابقه سکونت مردم در منطقه نه و محله های آن به دهه های ، ده و بیست باز می گردد. منطقه نه تهران و محله های آن مانند محله ی شمشیری جزو سرسبزترین محله ها میباشند که دارای بوستان های زیادی است، نام محله شمشیری در گذشته و پیش از پیروزی جمهوری اسلامی بیست متری ولیعهد بوده است ، منطقه 9 و محله های آن به دلیل نزدیکی به فرودگاه مهرآباد بسیار معروف هستند، البته که در سال های پس از ساخت و احداث فرودگاه مهرآباد به دلیل نزدیکی این مناطق به فرودگاه ، محله های این منطقه رشد چندانی نداشتند.

نصب داربست در شمشیری

داربست در شمشیری

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله شمشیری میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در شمشیری و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط  : نصب داربست در جردن