نصب داربست در زرگنده

    محله زرگنده در حال حاضر در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع گردیده است. با رشد و گسترش شهر تهران محدوده این محله نسبت به گذشته بزرگتر شده و در حال حاضر از سمت شرق به خیابان شریعتی، از سمت شمال به بزرگراه صدر، از سمت غرب به بزرگراه مدرس و از سمت جنوب به محله قلهک منتهی می گردد.

محله زرگنده تهران در شمال شهر پایتخت قرار دارد که تاریخچه آن به دهه 30 باز می‌گردد؛ یکی از دلایل مهم برای اثبات بافت تاریخی این محله وجود مقبره امامزاده اسماعیل زرگنده است. بسیاری از افراد از خود می‌پرسند که زرگنده یعنی چه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت در زمان‌های بسیار دور از آنجا که در این محله هیچ بانکی وجود نداشت، مردم پول‌های خود را در کوه پنهان می‌کردند و برای پیدا کردن این پول‌ها مجبور به کندن کوه می‌شدند؛ به همین دلیل این محله به زرکنده معروف شد که به مرور زمان به زرگنده تغییر نام داد.

اکنون وسعت این محله به گونه‌ای است که به دو بخش زرگنده شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که قسمت شمالی آن برای زندگی در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد و قیمت خانه در زرگنده شمالی بالاتر از جنوبی است؛ چرا که اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی با متراژ بالا هستند. این قسمت از محله دسترسی بسیار خوبی به خیابان‌هایی همچون الهیه و جردن دارد و از شلوغی‌های شهر دور است. در مقابل بیشتر ساختمان‌های اداری و مغازه‌ها در زرگنده جنوبی قرار دارد و همین رفت‌وآمد باعث شلوغی این محله شده است.

نصب داربست در زرگنده

داربست در زرگنده

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله زرگنده میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در زرگنده و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط  : نصب داربست در جردن