نصب داربست در جمال زاده

 محله جمالزاده یکی از محله هایی است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است، این محله جزو محله های شلوغ و پرتردد شهر تهران به حساب می آید که بخش جنوبی آن در منطقه 11 شهرداری، و بخش شمالی آن در منطقه 6 شهرداری تهران قرار گرفته است. به عبارتی محله جمالزاده در مرکز شهر است و از امکانات و دسترسی بسیار خوبی به سایر مناطق پایتخت برخوردار است.

این محله شلوغ در محدوده مرکزی پایتخت واقع شده است و به دلیل نزدیکی به محله ها و اماکن مهم مرکزی تهران از امکانات و دسترسی های بسیارخوبی برخوردار است.

در گذشته به خیابان جمال زاده  جمشیدآباد گفته میشد و به افتخار محمدعلی جمالزاده مترجم و نویسنده معاصر ایرانی در سال 1353 تغییر نام یافت.

پس از اینکه خاندان پهلوی روی کارآمدن این منطقه شکل گرفت، با شکل گیری این منطقه اماکنی همچون بیمارستان امام علی، دانشگاه پلی تکنیک (آموزشگاه فنی)، بوستان فرح، دانشگاه تهران و مراکز دیگری تاسیس شدند.

با توجه به مستندات و عکس های قدیمی خیابان کریمخان کنونی و بلوار کشاور در سال 1319 بخش های شمالی این منطقه بشمار میرفتند.

بیمارستان امام علی که یکی از شاخص ترین اماکن این محله بود در بخش شمال غربی قرار داشت. در آن سال ها مرزهای جنوب غربی منطقه تشکیل نشده بود.

این توسعه و گسترش در زمان پهلوی دوم هم ادامه یافت، خیابان هایی همچون شمیران، ولیعصر و حافظ به سمت شمال گسترش یافت.

نصب داربست در جمال زاده

داربست در جمال زاده

   مجموعه تهران داربست آماده ارائه انواع خدمات نصب داربست و اجاره داربست و فروش داربست و هم چنین اسپیس فریم و سایر خدمات از این قبیل، به شهروندان عزیز محله جمال زاده میباشد. شهروندان این محله جهت استفاده از خدمات اجاره داربست فلزی انبوه و نصب داربست در جمال زاده و سایر مناطق تهران کافی است با مجموعه تهران داربست تماس حاصل نمایند. مشاورین ما در کنار شما هستند تا بهترین خدمات را در این زمینه دریافت نمایید. جهت تماس با مشاورین کافی است از طریق شماره ۰۹۱۲۷۰۹۱۶۰۰ با ما در ارتباط باشید.